CARA PEMBAYARAN

Sekiranya anda berminat dan benar-benar yakin beserta ikhlas ingin memiliki benda-benda yang disenaraikan di atas, anda boleh membuat pesanan dengan menulis nama penuh,alamat lengkap,no.kad pengenalan,tarikh lahir,nama ibu anda dan no.telefon jika sekiranya ada dan tulis nama barang yang anda ingin miliki beserta dengan fidyahnya. Anda boleh memesan barangan di atas melalui pos atau datang langsung ke tempat kami. Jika sekiranya anda ingin datang langsung ke tempat kami, maka anda perlulah membuat temu janji terlebih dahulu. Anda di nasihatkan supaya memaklumkan kedatangan anda ke tempat kami 2 atau 3 hari lebih awal untuk kami mengatur masa kami.

BAYARAN HENDAKLAH DIBUAT KE AKAUN ATAS NAMA

“ AHMAD HAFIZUDDIN LUTFI BIN KADIR ”

( PILIH MANA-MANA SATU AKAUN YANG MEMUDAHKAN PROSES PEMBAYARAN ANDA )

SILA PILIH MANA –MANA BANK UNTUK PROSES PEMBAYARAN ANDA ( JIKA MEMBUAT BAYARAN MELALUI BANK SAHAJA! )

ATAS NAMA AHMAD HAFIZUDDIN LUTFI BIN KADIR

NO.

NAMA BANK

NOMBOR AKAUN

1.

MAYBANK

1630-1948-3075

2.

BSN

11105-29-00004105-4

3.

AMBANK

161-002-002698-0

4.

PUBLIC BANK

4-8714073-17

5.

TABUNG HAJI

630501048356540

SELEPAS SELESAI URUSAN PEMBAYARAN, SILA HANTARKAN BUTIRAN TENTANG PEMBAYARAN SEPERTI DI ATAS MELALUI

( CEK/BANK-IN@DEPOSIT ) MELALUI 2 LANGKAH BERIKUT:

1) SMS KE NOMBOR: 017-5959321

2) SMS NAMA PENUH, ALAMAT RUMAH DAN BARANG YANG DIPESAN

PERKHIDMATAN MEMBUANG SAKA

Dengan redha ilahi kami menyediakan perkhidmatan buang saka.

PERKHIDMATAN MEMOHON BARANGAN DARI ALAM GHAIB KHAS UNTUK ANDA

Kami menawarkan khidmat memohon barangan dari alam ghaib khas untuk anda seperti batu permata, geliga, wangi-wangian ( Minyak proses, pengasih, pelaris dan sebagainya ), senjata dan barangan yang mungkin anda cari yang tiada di alam nyata. InsyaAllah kami akan usahakan untuk anda.Tetapi kami ingin meminta bayaran DEPOSIT dahulu kerana tidak mahu perkara yang lalu berulang ( selepas barang mohon dizahirkan tuan empunya nama tidak jadi ambil barang ).Perkara ini SANGAT menyusahkan kami kerana kami akan dikenakan DAM iaitu denda dan barang tersebut terpaksa kami bayar.Untuk pengetahuan para pembeli dan pemohon barangan khas dari alam ghaib TIDAK SESEKALI BOLEH di tukar ganti dengan barang yang lain selepas DEPOSIT telah dijelaskan. Kami khaskan perkidmatan ini kepada mereka yang BENAR-BENAR SERIUS SAHAJA.Harap maklum. Terima kasih.

Sunday, November 1, 2009

Minyak Kasturi Putih Alam Ghaib


Minyak ini di mohon khas dari alam ghaib. Hubungi kami untuk mengetahui nilai Fidyahnya.InsyaAllah nilai FIDYAH BOLEH DIRUNDING.

0 comments:

Post a Comment

Alam Ghaib © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute